ABERTU S'UFITZIU LIMBA SARDA

WhatsApp Image 2023 01 18 at 13

Abertu s'ufìtziu limba sarda

S’amministratzione comunale dat a ischire chi est abertu s'Isportellu Linguìsticu, unu progetu subra comunale finantziadu cun fundos de sa Presidèntzia de su Consìgiu de sos Ministros in cunforma a sa L.482/99 e de sas LR 22/2018 e chi pertocat sos comunes de Ossi (cabufila), Laerru, Martis, Piaghe, Uri, Ùsini.

Fintzas a su mese de Nadale 2023 s'ufìtziu at a traballare pro bortare in sardu sos atos pùblicos de s'amministratzione e pro ammaniare atividades de promotzione e valorizatzione linguìstica.

Su servìtziu l'at a gestire s'Istitutu de Istùdios e Chircas Camillo Bellieni de Tàtari, s'operadora incarrigada pro Piaghe est Francesca Sini e at a bènnere a Comune su Martis dae sa noe a s'una.

Aperto l'ufficio lingua sarda

L’amministrazione comunale comunica l’avvio delle attività dello Sportello Linguistico, un progetto sovracomunale finanziato con fondi della Presidenza del Consiglio dei Ministri ai sensi della L.482/99 e e della LR 22/2018 che riguarda i comuni di Ossi (capofila), Laerru, Martis, Ploaghe, Uri e Usini.

Sino a Dicembre 2023 l'ufficio lavorerà per la traduzione degli atti amministrativi e per proporre attività di promozione e valorizzazione della lingua sarda.

La gestione del servizio è affidata all'istituto di Studi e Ricerche Camillo Bellieni di Sassari, l'operatrice incaricata per Ploaghe è Francesca Sini, sarà in Comune il Martedì dalle 9.00 alle 13.00.