Laboratori di animazione culturale in lingua sarda

LOC PLOAGHE

PIAGHE – S'Isportellu linguìsticu de su Comune de Piaghe paris a sa Biblioteca Comunale organizat s'atividade de animatzione in sardu pro sas pitzinnas e sos pitzinnos dae sos 6 a sos 12 annos. Lunis 5 de Santugaine dae sas 4 a sas 7 de sero in sa corte de sa Biblioteca (ex Cunventu). Chie cheret partetzipare podet cramare s’operadora Anna Laura Pirisi a su nùmeru 3285814227 o iscrìere a sa mail susarduestintotue@gmail.com o a sa pàgina Facebook de s’isportellu Su sardu est in totue. Sos mòdulos pro sas iscritziones sunt puru in Biblioteca e in su Comune. Su laboratòriu previdit s’acumprimentu de atividades de giogos de movimentu in sardu e quiz pro s’achirimentu de cantas prus paràulas in sa limba de minoria. S'atividade est a indonu. Ant a èssere adotadas totas sas mesuras pro su cuntenimentu de s’isparghimentu de su Coronavirus.

PLOAGHE – Lo Sportello linguistico del Comune di Ploaghe in collaborazione con la Biblioteca Comunale organizza l'attività di animazione per bambine e bambini dai 6 ai 12 anni. Lunedì 5 Ottobre dalle 16.00 alle 19.00 nel cortile della Biblioteca (Ex Convento). Per le iscrizioni rivolgersi all’operatrice Anna Laura Pirisi al numero 3285814227 o scrivere a susarduestintotue@gmail.com o alla pagina Facebook dello sportello Su sardu est in totue. I moduli di iscrizione sono a disposizione anche presso la Biblioteca e negli uffici Comunali. Il laboratorio prevede la realizzazione di attività ludico-motorie in sardo con giochi e quiz finalizzati all’acquisizione della maggior parte di parole possibili nella lingua di minoranza. Non è previsto un costo di partecipazione. Saranno adottate tutte le misure di prevenzione per il contenimento dello spargimento del Coronavirus.